Strategier og sund fornuft

Strategier og sund fornuft

Olsen havde altid én. Har du en plan? En god strategi behøver egentlig ikke være mere end »sund fornuft på dåse« tilsat to te-skeer kreativitet og galskab for at virke. Sværere er det ikke. Men »nogen« skal gøre det.

Uanset om din virksomhed har vokseværk, står foran en markedsførings-, kommunikations- eller salgskampagne, så hjælper det at have en plan.

Det koster penge at vokse, det koster penge at kommunikere. Derfor skal det gøres ordentligt. Value for money giver mening – også i denne sammenhæng.

Og det er vildt sjovt, når det lykkes at realisere en formuleret strategi. Det er vildt sjovt at sælge 72 sommerhuse på mindre end 14 dage, fordi »nogen« har lavet hjemmearbejdet ordentligt. Det er vildt sjovt at lave en strategi, der lægger en virksomheds salgsapparat ned, så de må sige nej tak til flere ordrer – fordi »nogen« har lavet hjemmearbejdet.